hydrauliczny ręczny pomocy!!
Autor
Wiadomość
grzywka1992 [Usunięty ]
Wysłany: Nie Kwi 05, 2009 21:33
ale kolego jak dasz tam zawór zwrotny to jak naciśniesz hamulec to już on tak pozostanie bo ciśnienie nie ujdzie bo zawór będzie trzymał
luki
:x
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3342 Skąd: Łancut
Wysłany: Pon Kwi 06, 2009 13:18
po co tak kombinowac nie lepiej pompe przeletowa zastosowac
bugowiec126
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 21:14
mam pytanie żeby niezakładać drógiego tematu jaki gwint ma pompa sprzęgła fiata 125p taki sam jak malucha
luki
:x
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3342 Skąd: Łancut
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 21:19
niestety ma calkiem inny gwint, dokladnie ci nie powiem bo gdzies usrałem sobie przewod ale jest to bedzi epodejzewam 12stka,
pompa ze skody ma oba gwinty 10x1,
zeby pompe z DF 'a zaadaptowac na pompe przelotowa trzeba wytoczyc dwie redukcje, i nagwintowac ten otwor w pompie.
zdecydowanie polecam pompe z skody sam ostatnio kupiłem i bede cos modził.
bugowiec126
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 200 Skąd: Zachodniopomorskie
Dexter
Automotive
Pomógł: 17 razy Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 950 Skąd: Barwice
Wysłany: Sro Sty 25, 2012 14:04
to chyba był ten temat w którym chciałem zamieścić fotki podłączonej pompy Skody S100
WLOT - bliżej końca pompy (skierowałem logicznie ku dołowi)
Dwie końcówki M10x1,
Gniazda typowe v,
Srednica 39mm
_________________
Mr_Piona
SKRZYNIOGNIOT
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 502 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: Sob Lis 23, 2013 22:35
Ja u siebie zrobiłem to tak
Pompa sprzegła ze skody 1xx wajcha recznego z vw i kawałek profila 40x40
_________________