Wysłany: Wto Maj 29, 2007 23:49 Ile palą wasze bryki?
Mam małe pytanie, ciekawi mnie ile mniej więcej na godzinę jazdy spali taki rurak, moja maszyna w kilka minut wcina 1l benzyny Wydaje mi się, że to za dużo, przyznam, że jeżdżę dosyć ostro i noga z gazu rzadko schodzi głównie żyłuję na 2-3 Powiedzcie jak jest u was, czy pali tyle samo, czy może duuużo mniej. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
Dumlich [Usunięty]
Wysłany: Wto Maj 29, 2007 23:56
no tez mi troche lyka teraz coraz wjecej bo silnik juz podkonczony jest ale mysle ze nie do takjego stopnia jak tobie zobacz jakje masz dysze w gazniu moze te najwjeksze i dlatego tyle zlopie
KrzysztofSS [Usunięty]
Wysłany: Sro Maj 30, 2007 15:56
No chyba zajże jakie dysze, bo z 2 się zbiera super, chwilka i już jest na pełnych obrotach a żadnych modyfikacji nie wprowadzałem
MAŁY [Usunięty]
Wysłany: Sro Maj 30, 2007 16:25
witam !
ruak z silnikiem podkręconym do ok 30 KM pali mi jakieś 1-1,5 litra na godzinę !
i to przy wyscigach !!
w gazniku mam dysze 130 nieraz 140 (seria to 115) czyli sporą, a na 5 litrach pb 95 mam pół dnia zabawy.!!!!
KrzysztofSS [Usunięty]
Wysłany: Sro Maj 30, 2007 22:17
"Mały" nie wierzę. Moja bryka młuci strasznie i za godzinkę wypsyka kilka litrów. Muszę pogadać z dobrym mechanikiem bo tak nie może być, chyba mały remoncik silnika by się zdał. Dzięki wielkie za info.
pluskwa [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 00:01
ja kiedys jezdzac ostro w terenie maluchem spalilem 5 litrow benzyny na trasie 15 kilometrow ;/ ale to naprawde ostra jazda byla..:D
MAŁY [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 07:33
no wiem co mówię !!
byłem na zawodach w inowrocławiu i od 14 do 18 jeżdziliśmy na 5 litrach paliwa !!!
a była to jazda na maxa. też myślałem że to będzie chlało jak smok ale naprawdę nie jest żle !
a może macie żle wyregulowane gażniki ?????
nie do końca sie znam ale to może być przyczyną wiekszego spalania.
Dumlich [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 31, 2007 18:01
a no to fakt zla regulacja silnika moze byc przyczyna przedewszystkim gaznik i zaplon sprawdz te dysze i ustaw zaplon
KrzysztofSS [Usunięty]
Wysłany: Sob Cze 02, 2007 21:31
Zmieniłem cały gźnik (znalazłem w garażu jakiś stary i założyłem) jak narazie nie narzekam, za 15min żyłowania i 5km przejechane po zaoranym spalił szklankę benzyny+ze 3łyżki wody hehe. Jak myślicie, czy to nadal dużo??
Dumlich [Usunięty]
Wysłany: Sob Cze 02, 2007 22:10
napewno juz lepiej a jak z moca bardzo spadla??
KrzysztofSS [Usunięty]
Wysłany: Nie Cze 03, 2007 10:02
Tak szczerze to nie zauważyłem większej różnicy, może odrobinkę, wymieniłem olej założyłem nowe rurki paliwowe i jak narazie wszystko "prawie gra" bo jak mu mocno przygazuję to przy max obrotach zaczyna pśtykać a jak spuszczam z gazu to strzela jak rajdówka na Dakarze a jak zejdzie już z obrotów to jakby mu paliwa brakowało i gaśnie, więc muszę go na ssaniu ratować. Proste ja mu w gaz a on zgasł
maciek [Usunięty]
Wysłany: Nie Cze 03, 2007 12:45
dysze se przeczysc wolnych obrotow i mieszanke ustaw
KrzysztofSS [Usunięty]
Wysłany: Nie Cze 03, 2007 14:43
A powiedzcie mi jak to najlepiej ustawić, powiedzmy że zaczynam przygodę z motoryzacją i nie wiem co i jak.
maciek [Usunięty]
Wysłany: Nie Cze 03, 2007 15:12
kazdy ma inaczej musisz krecic srobka (jesli wiesz ktora to) az bedziesz mial najwyzsze obroty robimy to oczywiscie na wolnych obrotach
HeHe moj sprzecik po zmiejszeniu dawki paliwka i ustawieniu obrotow ( silnike bez modyfikacji) pali ok 1 literka na godzinke jazdy trasa to jest ok 0,7l na 20km.
oczywiscie w terenie i pod obciazeniem zamienia sie w smoka. Oszczednosc jest ale spadla moc. Najlepiej bylo jak mialem przerobiona faze rozrzadu i przestawiony zaplon to szedl ( w budzie maluszka) ponad 130KM/h.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum