Kup cały komplet ... Wraz z uzyciem łańcuszka zuzywają sie koła zębate , jezeli ty zmienisz sam łancuszek a koła zostawisz stare które mają wyrobione zęby i nijak nie bedą pasowac do łańcuszka to łancuszek sie szybko zuzyje i moze nawet urwie ...
Mialem przypadek z urwanym łancuszkiem(rozpadł sie na 3 częsci , wybił dziure w pokrywie rozrządu , cały olej uciekł , pozatym nic
Przy okazji zrób sobie fazy rozrządu, czyli przepiłować otwory na zębatce wałka tak, by wałek wcześniej o 5-10 stopni otwierał zawory. Więcej informacji na google
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Czw Wrz 18, 2008 21:10
StMichel napisał:
Przy okazji zrób sobie fazy rozrządu, czyli przepiłować otwory na zębatce wałka tak, by wałek wcześniej o 5-10 stopni otwierał zawory. Więcej informacji na google
I skończ z tymi literówkami w postach i tematach
Już poprawiono, przepraszam za nie, ale ostatnio szybko pisze na tych postach bo mi potrzebna szybka odpowiedz...
a co do ustawiania wyprzedzenia otwierania zaworów, sensowniejszym rozwiązaniem będzie przeskoczenie dużego koła zębatego o jedno oczko nie wiem czy w prawo czy w lewo> da to ok ~~ 9*, gdzie <360*/38zebów=ok9*/na ząb niż uszkodzenie dziur..
przeskoczenie o zęba to za duzo sil;nik bedzie nierówno pracował i nie osiągnie pełnej mocy ,,, ze startem tez moze byc problem !! w gre wchodzi rozpiłowanie otworów o 1.5 mm
Niektórzy dają 10st ale ja osobiście dałbym góra 5 stopni, i należy pamiętać aby po tej operacji o ok. połowę wartości opóźnić zapłon, czyli np. 2,5mm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum