Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 13:37 Problem ze skrecaniem...
Mam taki problem polegający na tym że koło zewnętrzene ma wiekszy promień skretu od koła wewnętrznego zamiast na odwrót. Skutkiem jest to że rurowiec osuwa się przy max skręcie nawet jak sie go pcha. A już nie mówie że cięzko jest upchać podczas skrętu go. Co jest nie tak. Co mam zmienić? Prosze o pomoc.
w moim bolidzie α(alfa) jest wieksza od β(Bety). a powinno byc odwrotnie
a o co Ci chodzi konkretnie ? narazie foto nie moge zrobic ale bedzie w tygodniu zwrotnice mam z malucha tyle ze odwrotnie załozone prawa na lewo lewa na prawo i maglownica prawdopodobnie z golfa2
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 19:21
hmm tez to miałem dletego ze nie masz liswy kierowniczej równo z drążkami na zwrotnicy jak kołą sa proste, ed musisz rozelgulowac zbieznosc kół ale i tak przy 2 wachaczowych to nie przeszkadza.
zle zamocowałes przekładnie listwową ... musisz ją wyciagnąc nastyepnie krecic i liczyc obroty wałka wielowypustowego , ustaw tak zeby w jedną strone było tyle samo obrotów co w druga ...
mozesz to wczesniej sprawdzic krecac kierownica i liczac ile obrotów jest krecąc w prawą strone a ile kręcąc w lewą ..
kurcze dalej nie rozumiecie o co mi chodzi maurycy chodzi o to ze jedno kułko skreca wiecej niz drugie tak powinno byc ale zawsze wewnetrzne koło wiecej skreca a umnie jest odwrotnie
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 21:38
MAuryc dobrze mówi ale w przypadku kiedy w jedną strone ci źle skręca jak opisujesz a w drugą odwrotnie. Pisz dokładnie czy w obydwie strony jest ten sam efekt chodź nie powinien
Czyli mam rozumieć że maglownica za osią jest? Daj to normalnie, zwrotnice oryginalnie jak w maluchu czyli lewa na lewą stronę a prawa na prawą, a maglownicę przed oś i wysuń ją delikatnie w przód by drążki kierownicze nie były na jednej linii z maglownicą.
A jeżeli masz już za osią zostaje ją dać bliżej osi i ewentualnie trzeba zmienić kąt pochylenia sworznia zwrotnicy...
masz maglownice z golfa wiec prawdopodobnie skracałeś drązki ... Jeden drązek masz krótszy ! albo tak masz ustawione na gwincie...
KrzysztofSS [Usunięty]
Wysłany: Wto Wrz 16, 2008 12:40
Lewa i prawa zwrotnica fabrycznie mają z tyłu większe wcięcia. Zakłądając je odwrotnie obróciłeś całość o 180" więc nie dziw się że prawe koło bardziej zabiera jak lewe. Musisz obrócić zwrotnice tak jak ma być inaczej żadnymi cudami tego nie naprawisz.
Jakim cudem to prawidłowo działa ?? Jezeli mówisz ze ta listwa jest z golfa to jesli ją przełozyłes do przodu to kręcąc kierownica w prawo koła skrecają sie w lewo i na odwrót ... Musiałbys zamontowac maglownice do góry nogami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum