Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
przeguby
Autor Wiadomość
bedi 
bauingenieurwesen



Wiek: 31
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 97
Skąd: śląsk
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Nie Lis 17, 2013 22:03   

teraz mi wytłumaczyłeś wszystko czarno na białym. Dzięki wielkie. O taka odpowiedź mi chodziło. Pozdro!
 
 
RAFIK 



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 181
Skąd: Gościcino
Wysłany: Nie Lis 24, 2013 13:52   

U mnie nic nie jest spawane tylko wszystko wciskane na ciepło ze sobą i jak narazie wszystko trzyma a trochę ognia dostały te przeguby ;)
_________________
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
"Nieważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"

https://picasaweb.google.com/102011015237460479619
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Nie Lis 24, 2013 15:46   

Prosta sprawa, jak wciśnie wieloklin w tuleje na gorąco to nie ma bata że to się obróci ;)
_________________

 
 
 
RAFIK 



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 181
Skąd: Gościcino
Wysłany: Czw Sty 09, 2014 23:01   

Szuler napisał/a:
Gdzieś mi wcięło zdjęcia jak tworzyłem przeguby, ale mam fotkę jak to wygląda zamontowane. Potrzebne będą dwa przeguby wewnętrzne do skody favorit, dwa stare oryginalne przeguby od 126p, (aby miały cały wielowypust). Do tego jeszcze wałek stalowy ok 40mm średnicy. Od przegubu ze skody odcinasz całą tą część, która wchodzi do skrzyni, tak żeby został sam kielich. Z przegubu od 126p wyciągamy środek, musimy go tak podtoczyć aby pozbyć się "łopatek". W wałku toczymy otwór, tak żeby wcześniej zrobiony wielowypust wszedł na ścisk. (nagrzałem tuleję z wałka nad palnikiem a część z przegubu od 126p zamroziłem) Jedno w drugie trzeba wpasować. Dalej odcięty kielich przegubu należy nawiercić tak, żeby przeszła krotka półośka maluchowska. Do tego spawamy wałek z wielowypustem w środku. Montujemy w wahaczu, mieści się bez problemu. Dodatkowo można przewiercić część z wielowypustem i zakołkować.


Zamiast kombinować z oryginalnym wielowypustem i tuleją można zastosować przednią piastę z golfa 2 (40 mm), wielowypust jest taki sam jak w maluchu tylko kombinowania trochę mniej bo wystarczy odciąć ośkę od przegubu ze skody wywiercić otwór tak jak wyżej opisane i stoczyć kołnierz z piasty do którego jest przykręcana felga, (należy pamiętać o tym żeby długość przerobionego przegubu była taka sama jak oryginalnego żeby się przypadkiem nie okazało że nie można załapać nakrętki albo dokręcić przegubu)
pospawać ze sobą i śmigać bez obaw.
_________________
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
"Nieważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"

https://picasaweb.google.com/102011015237460479619
 
 
 
bedi 
bauingenieurwesen



Wiek: 31
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 97
Skąd: śląsk
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Pon Mar 10, 2014 15:34   

własnoie dzis mi sie zwalił ten pozornie fajny patent cieszyłem sie troche, długo nie jezdziłem, dzis ledwo wyjechałem z garazu delikatnie, i koniec. nie rozkrecałem jeszcze tego ale podejrzewam ze to ten wspawany obtoczony przegób z malucha ten zeliwnwo.. najsłabsze ogniwo w tym zestawie. co radzicie, co robic?
 
 
RAFIK 



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 181
Skąd: Gościcino
Wysłany: Pon Mar 24, 2014 19:21   

Wrzuc fote jak je miales zrobione a wyjasni sie czemu padly to nie wina patentu tylko wykonania
_________________
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
"Nieważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"

https://picasaweb.google.com/102011015237460479619
 
 
 
bedi 
bauingenieurwesen



Wiek: 31
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 97
Skąd: śląsk
Ostrzeżeń:
 1/4/6
Wysłany: Pon Mar 24, 2014 21:38   

spaw póścił, nie wtopił sie dobrze w żeliwo. zastanawiam sie teraz jak to zrobic na wcisk z podgrzaniem, bo wójek kupił prase a raczej maszyne do wytrzymałosci na sciskanie i miałbym jak to wcisnąć, ale nie wiem jaka różnica w grubosci ma być między tuleją a sewn czesciom wielowpustu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax