Jak w temacie chcę zgromadzić jak najszybciej rzeczy potrzebne do tylnego zawieszenia.
Chce zrobić takie mocowania kół jak u marcina
Mam już półośki od VW passata 1.8T dwie prawe ale jak coś nie tak to piszcie
Od czego najlepiej piasty i łożyska?
Jak by ktoś miał projekt w dwg to było by super jak by mi przesłał
Może ktoś ma propozycję zwrotniceod czekoś które też ładnie by wyglądały.
Właśnie przed chwilą oglądałem twoje wydechy jak masz zrobione ,zobacze i napęd.
[ Dodano: Sro Lis 20, 2013 09:50 ]
Dexter to twoje też jest super jak możesz to prześlij mi projekt to sobie wytnę ewentualnie jak nie możesz to ile bym nie to kosztowało?
1) Od czego masz piasty i półośki?
2) Czy łożyska są oryginale od samochodu czy inne?
3) Jak jest z tymi frezami w paiście czy pasują do wszystkich VW półosiek?
Jak nie wiedziałem takich rzeczy, to wertowałem alledrogo, porównywałem przeguby i piasty, frezy, wymiary łożysk. A najlepsze ze wielokrotnie wystarczy zobaczyć samo zdjęcie, żeby wiedzieć, a Tobie najwidoczniej nawet tego się nie chce.
żeby nie było, B4 i B5 mają różne rodzaje przegubów zewnetrznych.
Ale jak pisałem ,że mam do kupienia półośki od B5 to nikt nie powiedział ,że piasty od B5 mają 5 otworów i nie da się zrobić przejścia na 4 otwory.
Myślałem ,że może jest jakiś sposób na połączenie tak jak można założyć zaciski od tico do poldka tak i z tym może być
1) Więc od czego kupić półośki ,żeby były dobre z 4 otworami i wytrzymały
2) które rozwiązanie lepsze z mocowaniem podopry i wahaczy?
Mocowanie wagaczy jest powiązane z piastami, długość półosi od osi łamania do osi łamania musi być równa długosci wahaczy jesli oba sa tej samej długosci, jeśli nie to średniej ich długości o ile półoś jest równolegle do nich. Więc nie można sobie dać mocowania wahaczy gdziekolwiek.
Ale jak pisałem ,że mam do kupienia półośki od B5 to nikt nie powiedział ,że piasty od B5 mają 5 otworów i nie da się zrobić przejścia na 4 otwory.
chciałbyś żeby każdy myślał za ciebie, postaraj się trochę i następnym razem sprawdz zanim coś kupisz! nikt nie będzie prowadził cie za rączkę przez ten projekt sam musisz podejmować decyzje
Pomógł: 7 razy Wiek: 28 Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 356 Skąd: Czosnów
Wysłany: Czw Lis 21, 2013 08:27
BĄK napisał/a:
kamilpiotrmalek napisał/a:
Ale jak pisałem ,że mam do kupienia półośki od B5 to nikt nie powiedział ,że piasty od B5 mają 5 otworów i nie da się zrobić przejścia na 4 otwory.
chciałbyś żeby każdy myślał za ciebie, postaraj się trochę i następnym razem sprawdz zanim coś kupisz! nikt nie będzie prowadził cie za rączkę przez ten projekt sam musisz podejmować decyzje
Wreszcie ktoś mądrze powiedział... Stop lenistwu na tym forum!
Pòłośki kupie nowe niema problemu.
Długość będzię taka sama.
Tylko pytanie mocowanie wahaczy na zewnatrz zebatki czy wewnarz?
[ Dodano: Czw Lis 21, 2013 09:14 ]
Razzor napisał/a:
BĄK napisał/a:
kamilpiotrmalek napisał/a:
Ale jak pisałem ,że mam do kupienia półośki od B5 to nikt nie powiedział ,że piasty od B5 mają 5 otworów i nie da się zrobić przejścia na 4 otwory.
chciałbyś żeby każdy myślał za ciebie, postaraj się trochę i następnym razem sprawdz zanim coś kupisz! nikt nie będzie prowadził cie za rączkę przez ten projekt sam musisz podejmować decyzje
Wreszcie ktoś mądrze powiedział... Stop lenistwu na tym forum!
Na forum jest dużo rozwiązań myślałem że macie i na to jakiś patent.
Ale widocznie nie.
[ Dodano: Czw Lis 21, 2013 09:39 ]
Nie chce się droczyć i wymadrzać jak nie którzy tylko chce porady.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2338 Skąd: wschód / południe
Wysłany: Czw Lis 21, 2013 09:45
kamilpiotrmalek napisał/a:
Ale jak pisałem ,że mam do kupienia półośki od B5 to nikt nie powiedział ,że piasty od B5 mają 5 otworów i nie da się zrobić przejścia na 4 otwory.
mam nadzieję, że wszyscy forumowicze w liczbie 2701 napiszą tu teraz przeprosiny, łącznie ze mną ...
kamilpiotrmalek napisał/a:
Pòłośki kupie nowe niema problemu.
Długość będzię taka sama.
Tylko pytanie mocowanie wahaczy na zewnatrz zebatki czy wewnarz?
[ Dodano: Czw Lis 21, 2013 09:14 ]
Razzor napisał/a:
BĄK napisał/a:
kamilpiotrmalek napisał/a:
Ale jak pisałem ,że mam do kupienia półośki od B5 to nikt nie powiedział ,że piasty od B5 mają 5 otworów i nie da się zrobić przejścia na 4 otwory.
chciałbyś żeby każdy myślał za ciebie, postaraj się trochę i następnym razem sprawdz zanim coś kupisz! nikt nie będzie prowadził cie za rączkę przez ten projekt sam musisz podejmować decyzje
Wreszcie ktoś mądrze powiedział... Stop lenistwu na tym forum!
Na forum jest dużo rozwiązań myślałem że macie i na to jakiś patent.
Ale widocznie nie.
[ Dodano: Czw Lis 21, 2013 09:39 ]
Nie chce się droczyć i wymadrzać jak nie którzy tylko chce porady.
skoro uważasz, że na forum jest dużo rozwiązań, to dlaczego z nich nie skorzystasz? wystarczy umieć obsługiwać myszkę, klikać i czytać a następnie wyciągać wnioski.
A ode mnie jako moderatora - jeśli nie włączysz myślenia i zadasz jeszcze kilka stręczycielskich pytań na totalnie niskim poziomie - dostaniesz przerwę od forum na parę dni
Rozwiązań jest dużo ale każdy o każdym ma swoje zdanie.
Więc się dopytuje bo np. co było z drążkami jednego dnia podaje link do końcówek polonez/lublin jak wybrałem poloneza to pisze ,że nie umię czytać bo lepsze od lublina ale jak podawał link mógł napisać wybierz lublin bo polonez tylko dla porównania podany jest ,ale co najlepsze 3 dnia pisze ,że by wcale nie robił końcówek bo niema sensu.
Jesteśnie niby znawcami tematu ale po waszych odpowiedział tego nie widać bo nigdy nie było odpowiedzi bez marudzenia nie kończyłem szkoły mechanicznej i nie pracuje w tym zawodzie ,żeby wiedzieć tak dużo jak wy a ,że w wolnym czasie chce coś stworzyć bo już znudziły mi się motory i quady to powinniście pomóc.
Jak bym znał odpowiedz to bym się nie pytał o chyba jasne ,a że coś dla was jest proste i znacie na to odpowiedz to nie znaczy ,że ktoś inny to wie.(kto z was dziś weźnie komputer i stworzy stronę lub sklep internetowy bez żadnych rad i pytań ,może jedna-dwie osoby na 2 tys. osób).
Nie zauważyłem nigdy żeby coś głupiego pisał : dexter pulsarus jajek kwasiu oni zawsze odpowiadają na zadane pytanie a nie coś wymyślają przez co z tematu robi się dyskusja o czytaniu ze zrozumieniem.
Robię skrzynkę a we wnątrz niej podpora.
Potrzebuje projekt do wycięcia mocowań tylnych kół.
Oczywiście odpłatnie jak niema życzliwych forumowiczów.
Może uda Ci się nie zmieniać półosi- w B5 występował przegub mały śr. 90mm który miał 30 zębów wewnątrz( duży miał 27 zębów). W B4 przeguby też miały 30 zębów wewnątrz.
Może być szansa że wystarczy wymienić przeguby zewnętrze zamiast całych półosi. Sprawdź sobie jak masz, i jaka długość/średnica frezu na półosi. Może ktoś coś wie na ten temat?
Dzięki za info ,ale nie będę się bawił w zmiany poprostu kupię nowe piasty i łożyska a
półośki jakieś dobiorę tylko mógłby ktoś powiedzieć z jakiego auta są mocne i dłuższe?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum