za późno jest zapłon ustawiony, masz możliwość regulacji tego?
W tych wehikułach nie ma regulacji zapłonu. Jest na kole zamachowym magnes, na obudowie impulsator i wsio. Możne ewentualnie sprawdzić w którym momencie następuje przeskok iskry i czy oba zawory są zamknięte.
a więc tak świeca nowa
gaźnik rozebrałem i wyczyściłem i jest o niebo lepiej ale nie jest jak powinno być poniewaź musiałem zakleić wlot powietrza do filtra i zakleiłem więcej jak połowę hmm
Skuter już się nachodził ;/
nie chce wchodzić na obroty i wlot filtra musi być zaklejony eh
chińszczyzna
_________________ To brak wiary w siebie sprawia, że ludzie boją się podejmować wyzwania. Ja w siebie wierzę
Pomógł: 41 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2338 Skąd: wschód / południe
Wysłany: Pią Paź 12, 2012 15:38
dazomazo, tylko tą jedną śrubką co na filmiku wszystko regulujesz
rozgrzej go trochę (5 min przynajmniej) i wkręć ją do oporu, powinien się dusić (bo zero powietrza) wykręć 1/4 obrotu i daj gaz na max, jeśli słabo to wykręć znowu 1/4 obrotu i znowu gaz na max, tak trafisz w najlepszy skład mieszanki, na filmie widziałem że kręciłeś tą śrubkę ostro, nie wiem jak w skuterach ale w moto jest to delikatny zabieg i 1/4 obrotu ma duże znaczenie
spróbuj ją też całkiem wykręcić, powinna tam być : mały oring na końcu, podkładka i sprężynka, jeśli brakuje któregoś elementu to nie będzie to chodziło jak trzeba
a więc tak po przejechaniu się sprawdziłem świecę i świeca jest jasna taka siwa
a śrubkę choć wkręcę do oporu to się nie dusi ani żadnych innych zmian,
kupię większą dysze bo założyłem większy cylinder a na iglicy nie ma regulacji.
_________________ To brak wiary w siebie sprawia, że ludzie boją się podejmować wyzwania. Ja w siebie wierzę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum