Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 350 Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Maj 13, 2012 17:53
Wiesz, wałek skrętny występuje w wielu pojazdach. Może zastosować jakieś gotowe z zawieszenia. Bo n ie tylko francuzy takie miały (vw garbus z przodu /poza wybranymi modelami LS/, podobne zawieszenie było w zaporożcu|). Poza tym, pewnie można by zmajstrowac jakiś z profilu w kształcie V lub ceownika... Miejsca wzdłuż ramy dosyć, pozostaje tylko wahacz. moim zdaniem sprawa warta przemyślenia...
djsimon - o coś jeszcze chciałbyś zapytać???
_________________ Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
Przepraszam za offtop
ale nie mogłem się powstrzymać
BKK napisał/a:
http://militarium.net/viewart.php?aid=187
M1A2 TUSK
W wyniku doświadczeń w Iraku stwierdzono, że Abramsy są niedostatecznie zabezpieczone przed zagrożeniami działań na terenie zurbanizowanym. W celu sprostania nowym realiom stworzono projekt modyfikacji M1A2 pod oznaczeniem TUSK
Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 350 Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Maj 14, 2012 15:31
Kontynuując OT, to jest marka japońskich motocykli wyposażona w system SRAD. system ochrony szyi i karku, stosowany w samochodach rajdowych, nosi swojskie imię - HANS
_________________ Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
po mojemu ma to jedną podstawową wadę, nadwozie nigdy nie złapie poziomu, koniecznie trzeba tu dodać drążki stabilizatora, zwłaszcza że to tył, inaczej na każdym zakręcie przednie wewnętrzne koło będzie w powietrzu
ciekawi mnie tylko gdzie idą drążki skierowane w dół w kierunku dyfra, może to właśnie stabilizator ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum