Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Sob Mar 22, 2008 22:42 Silnik mi lata wzgłuż pojazdu (2 cm a jednak przeszkadza)
Mam taki problem a mianowicie przy ostrym ruszaniu lub jak szybko jadę po wertepach gdzie pojazd intensywnie skacze wywala mi biegi, w czasie jazdy jak ostro przydusze gaz widać że silnik jeździ wzdłuż pojazdu do przodu a jak ujmę gazu to cofa się do tyłu, podejrzewam że to powoduje wypadanie biegów a czasami wręcz przeszkadza wrzucić bieg.
Poduszki mam przy skrzyni biegów nowe i dobrze skręcone za to z tyłu sprężyna jest dość mocno ściśnięta, podejrzewam że nadaje się do wymiany bo pod nią (między uchem w ramie a uchem silnik jest guma i jeszcze około cm luzu,
Da się coś zrobić z tym żeby mi tak silnik nie latał ?
Przez to że ta dziura do śbuby rusza się w przód i tł ok 2 cm przez to mi silnik się rusza do przodu i tyłu
no wlasnie ja tez tak mialem troche ale mniejszy luz a to dlatego ze sie uchwyt wybil i mial taka duza dziure ze silnik latal wiez zamiast takiej tulejki co tam jest wstawilem tuoejke gumowo metalowa od seicento i teraz miestuka metal o metal tylko guma o metal poniewaz tulejka metalowa oblana jest guma:P a le itak zamiezam wywalic ta sprzezyne i zastosowac poduszke od silnika od cinquecento ( jest cala gumowa i niema tam co sie wybijac i luzowac;P
polko [Usunięty]
Wysłany: Nie Mar 23, 2008 11:16
a masz tą blachę trójkątną od uchwytu poduszek do ramy ??
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Mar 23, 2008 15:32
Tej blachy trójkątnej z przody przy skrzyni biegów nie mam ale w tym miejscu widać że ten pałąk pod skrzynią biegów jest sztywny tylko na poduszkach jeździ.
Za to z tyłu przy silniku dziura w uchu przy ramie jest ok,
tak ona wygląda i opisywany efekt jeżdżenia silnika mam od początku,
Wydaje mi się że to jest bardziej na tym uchu od silnika, może ta śruba nie ściska tego dzyndzla i na tym jeździ, postaram się zrobić dokładniejsze fotki jak to wygląda.
Pulsarus nie kombinuj ! masz wszystkie gumy (wszystkich jest 3) tulejke metalową i najwazniejsze blache przy silniku którą zaznaczyłeś na pierwszej fotce ,która nie jest rozkalibrowana to daje ci głowe ze bedzie jak w orginale Najlepiej tę blache wymien na inną dobrą
ps . Sruba skrecająca sprezyne musi byc odpowiedniej dlugosci i o odpowiednim skoku gwintu takze zwróc na to uwagę
ooo widzisz dok;ladnei takie cos musisz miec i wszystko musi byc nie wykiełotane .. Ale na tej aukcji brakuje stalowej tulejki i tak ale ona sie nei zuzywa takze stara mozesz załozyc tylko zeby nie była skracana
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum