Wiek: 27 Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 3 Skąd: wyszowate
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 19:29
skoti1996 napisał/a:
Były, ale dopiero w IV i miały 75 KM , mój błąd. A te z polo , 1.4 w dieslu one są strasznie słabe z tego co pamiętam , chyba 35 KM ...
+ Te polówki są drogie , 1500 zł trzeba dać , żeby to nie był śmietnik ...
to mnie obraziło
po 1 to te polowki maja 45 koni i maja swoj potencjał
po 2 to dobra mozna kupic juz za 800 zl,ja swoja kupilem za 400zl ale to benzyna
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Mar 28, 2011 20:56
100 koni diesel to albo 3 litrowa wolnossąca landara z mercedesa albo małe i lekkie TDI.
Duży ciężki klamot będzie sie łatwo topił w terenie a do tego trzeba porządne mosty i zawieszenie i kolejny ciężar.
Mały lekki TDI ma ikrę, sam bym z chęcią wrzucił swojego Power Projecta.
Jak najwięcej mocy i jak najmniejszy ciężar.
Do przeciągania robotę robi ciężar ciągnącego albo rozpęd. Jak jest ciężar to trzeba duże przełożenia i jakoś jedzie jak jest rozpęd to trzeba mocy i ciężar odgrywa drugożędną rolę bo docisk tylnej osi można pożyczyć z ciężaru który ciągniemy
Filtr w dieslu jaki by nie był nie daje kopa, żaden nie doda +20HP i +50RESPEKTU, jedynie mogą przymulać, wolnossącego kręcimy tylko i wyłącznie na pompie
Jeszcze pytanie mam - macie jakiś patent na ten ciężar do przeciągania? Bo od jakiegoś czasu myślę nad zrobieniem czegoś takiego
Co do ciężaru to najmniej miejsca zajęłyby płyty ołowiane, tak wiem, może to i szkodliwe, rakotwórcze itp itd Beton lekki i kruchy, żeliwo w sumie też lekkie.
W sprawie silników, to na pewno nie kupisz takiego silnika za tysiąc złociszy.
ołów na 100% odpada ze względu na koszty bo jest bardzo drogi
dlatego mysle o betonowych blokach lub żeliwnych albo stali krzemowej są w miare ciężkie i tańsze
orenkall, szczerze, nie ze bym coś miał do fiatów ale jakoś do silników fiata nie mam przekonania, szukał bym na twoim miejscu w grupie VAG (VW/Audi) fakt fektem ceny są wyższe, ale i silnik wytrzymalsze, Jeśli ja miał bym kupić dieselka to wybrał bym 1.6GTD z intercooler'em ma około 80KM (byłu montowane w Mk2 i audi b3 80) te silniki mają swój potencjał, ciągnie od samego dołu, aż miło jak to przyśpiesza na swoje lata.
Sądzę tylko że masz małe pojęcie o dieslach starszej konstrukcji.
Te silniki są zazwyczaj ciężkie i to ze masz 100KM nie znaczy ze masz taki sam stosunek mocy do ciężaru jak u słabszego lecz lżejszego.
Jak już chcesz mieć te >100KM to znajdź rozbitka
Audi: 80 B4 (90KM) 1,9 TDI A4 1,9 TDI (110KM)
Volkswagen: Passat B4 1,9 TDI (110KM) Golf III 1,9 TDI (110KM)
Seat: Toledo I 1,9 TDI (110KM)
To są silniki o oznaczeniu 1Z.
Masz tu ponad 100KM i możesz szaleć
Nie zapomnij o kawałku instalacji do tego silnika
Naprawdę nie polecam starych silników diesla wolnossących o mocy 100KM. Załaduj go na przyczepkę a tez się dowiesz dlaczego
auto już praktycznie mam za 180 w niezłym stanie jak juz wczesniej pisałem
zostało mi tylko kupić silnik z osprzętem i będe miał wszystkie podzespoły do budowy buggy
narazie musze jednak poczekać bo już umówiłem się z sąsiadem na kupno TOYOTY ale tylko przez telefon bo jest w sanatorium
a myśle ze napewno silnik z częścią elektroniki będzie tańszy niz cały rozbitek
a skoro kupuje sam silnik to raczej wybiore w miare tani wiec biore pod uwage Fiata Bravo I 1.9 JTD
W ogóle te TDI audi i vw są nie do zajechania te 1.9 w b3 to to po 300 tyś ma i jeździ , a te co teraz robią 2.0 to już nie to samo A tak mi się jeszcze przypomniało , jak chcesz konia pociągowego to z transportera 2.5 Jechałem takim , który miał najechane 600 tyś i to już masakra była , a silnik palił od strzała
tez kiedyś jechałem takim vw transporterem i twierdze ze to jeden z najlepszych silników DIESLA z tamtych lat ale najtańszy taki na allegro i to w beznadziejnym stanie i masakrycznym przebiegiem jest za 3 tys. ja wolałbym znaleźć silnik za 1-2tys.
[ Dodano: Wto Mar 29, 2011 19:18 ]
przeglądając modele silników vw transportera T4 doszedłem do wniosku że jak znajde jakiś ładny silnik bęzynowy to też może być bo te bęzyny z transportera mają jużprzy 2,2tys obrotów 200Nm i 115KM wiec jeśli ktoś zna podobne parametrami silniki to prosze o informacje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum