Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2016 Posty: 44 Skąd: Rejowiec
Wysłany: Wto Cze 26, 2018 22:25
Jak zmniejszyć ciśnienie na pompie wspomagania do 3-4 barów? Podobno w pompie jest zawór odpowiedzialny za regulację ciśnienia czy jego modyfikacja/demontaż załatwił by sprawę? Potrzebne do smarowania sprężarki,bo oryginalnie smarowana jest z magistrali silnika.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sro Cze 27, 2018 23:21
nie ustawisz tego precyzyjnie, bo to ustawia się na stole probierczym, możesz coś tam wykręcać/wkręcać blaszki sprężynki... szukać zaworu przelewowego z regulacją, lub zawór bezpieczestwa z bojlera....
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2016 Posty: 44 Skąd: Rejowiec
Wysłany: Czw Cze 28, 2018 12:10
Z tym zaworem C.O to wiem, ale pompy dają około 80 barów i mam obawy żeby czasem nie uszkodziło zaworu i całe ciśnienie poszło w sprężarkę. Dlatego chodzi mi o jak najbardziej obniżyć ciśnienie na pompie i do tego wpiąć zawór regulacyjny,aby już dokładną wartość ciśnienia mieć.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Czw Cze 28, 2018 15:50
sony22,
chcąc zmniejszyć ciśnienie na pompie ?, skracasz sprężynę na zaworze przelewowym tylko nie za dużo , bo będzie cały czas przelewać we wewnątrz pompy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 143 Skąd: z Daleka
Wysłany: Sob Cze 30, 2018 22:48
Hej
Kiedyś na forum jeden z użytkowników sprzedawał fajny przyrząd dzięk,i któremu można było koronką bimetalową naciąć rury do spawania pod kątem. W komisie w miarę aktualnych ofert już nie znalazłem a, że temat czytałem lata temu nie jestem w stanie przypomnieć sobie pod jakim hasłem szukać. Jeśli twórca jest jeszcze aktywny na forum będę wdzięczny za info czy wykonał by jeden egzęplaż dla mnie.
Pozdrawiam.
Czy ktoś wie, mógłby sprawdzić, jakiej średnicy i dlugisci jest "dystans" sprężyny w amortyzatorze GOLF III tył kombi. To czarne coś pomiędzy górnym końcem amora a sprężyna.
I pytanie drugie:
Czy ktoś wie w jakich autach występują podobne amortyzatory jak ten z peugeot 407 kombi tył. Musi być zakończony oko oko i dłuższy niż 60cm
https://goo.gl/images/1NwYLX
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 416 Skąd: czaplinek
Wysłany: Wto Lip 31, 2018 21:44
Przerabiam przód. Jutro montuje magiel. I będzie on przed mocowaniami wahaczy. Nie pomiędzy. A więc będzie trochę cofnięty jak wąsy zwrotnicy (wąsy wypalane laserowo). Nie będzie to partolic zbierznosci itp.???
Mam pytanko czy da rade nagwintować rurę fi60 która ma tylko 2mm ścianki grubości?
Przerabiam tylne amorki i chciałem w tą rurę wstawić wkłady od audi 100
(nie znalazłem innej rury)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum