Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 15:00 Barracuda pare pytań.
Chciałem edytowac nazwe mojego wczesniejszego tematu gdzie pytalem o tylną oś i przez przypadek dodałem go do ignorowanych.. Jeśli można prosić moda o przeniesienie wklejenie tamtych postów do tego tematu to był bym wdzięczny.
A wiec tak nadeszła pora na wybór silnika. I mam na oku silniczek z hondy vtr 1000 z roku 2004.
A dokładniej to cały motorek po dzwonie. z przodu nie wiele zostało a silnik ma jedno uszkodzenie: "przy silniku jest walnieta jakas pokrywa nad glowica. zebatka ktora jest widoczna i jakis łancuszek sa nie ruszone" wiec wnioskuje ze dokładniej karter górny przedniego cylindra
Jeśli tak to taki karter to co koło 140-250zł wiec myślę ze i tak sie opłaca.
Za cały motorek czyli silnik elektronike koło tylne wydechy zadupek itp no to co zostało woła 2000zl ale podobniej wyciagne to za jakeis 1600zł. Za 2 tygodnie jade obadac motorek i jesli bedzie to w maire łądnym stanie to chyba biore. Jeszcze jest propozycja silnika z kawasaki zxr 750 rocznik 1992-1995.. Ale chyba ten z hondy bedzie lepszym rozwiazaniem mimo iż◘ jest słabszy mo ma tylko 110koni. Zastanawia mnei ejszcze czy jest wielka różnica w zrywnosci takich silników.
Czyli jednak bedize miala lepszego kopa? z tego co gadalem z mechanikiem mowil ze w starszych rocznikach tych VTR sypały sie łańcuszki ale te od 2002 juz sa nie do zajechania. Wiec wstepnie sobie zarezerwuje ta VTR. O tyle jest fajna sytuacja ze ten motorek ma znajomy mojego znajomego xD i powiedział ze moge sobei wziasc moto do emchanika i sprawdzic czy wszystko ok i dopiero wtedy kupic.
Widziałem ten filmik ale nie zwróciłem wczesniej uwagi na to jaki silnik..
A właśnie: VTR ma 2 wydechy. A coś jej sie stanie jak złącze je w jeden? Gdyż jeden wydech w tym motorku troszke ucierpiał..
Co do wydechu, to zasada jest taka, żeby układ wydechowy był jak najbardziej zbliżony do oryginalnego. Chodzi tu o układ rur np. 4-2-1, 4-2 itd. Długość układu i liczba zagięć również zbliżona do oryginału.
Układ wydechowy to nie jest coś robione na pałę. Wszystko jest obliczone. Zmieniając możesz zmienić parametry silnika, wtedy mieszanka może być za bogata itd, itp..
Ale to nie było tak przypadkiem tylko w 2sówach? ze jak sie kolanko czy cos odpielo to spadala gwaltownie moc? układ był by taki ze 2-1 bo oryginalnie jest 2-1-2..
Wiec myślę ze za wiele bym nie zminił w ten sposób. Moze bedzie bardziej głośny i tyle.. Troszke sie rozwierci oryginalny wydech w środku i chyba bedzie git
jak zmniejszysz przelot to jak napisał kolega wyżej będzie silnik sie dusił troche będzie sie trudniej wkręcał na obroty co za tym idzie będzie mniejsza moc
Ale przelot nei zostanie zmniejszony tylko nie bedzie dalej podzielony. Jak widac oryginalny układ wydechowy zchodzi sie w jedno. A oryginalny wydech zostanie troche rozwiercony.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2338 Skąd: wschód / południe
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 19:42
za 2 vtr z 2004 to ja bym się minutę nie zastanawiał jej moment to nieoceniona możliwość, to doskonały przykład że konie nie są najważniejsze, , nawet jeśli remont z przeglądem wyjdzie do 1000 to i tak jesteś do przodu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum