Podejrzewam że na pewno coś sie zatkało lub rozregulowało, a może silnik był już na wykończeniu i coś w nim padło. Przydałyby się zdjecia tego silnika z bliska.
damiandazo [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 12:25
Sprawdziłem dzisiaj jeszcze raz to ładowanie i jak lekko dodam gazu to dochodzi nawet do 15 z groszami a jak puszcze gaz to jest 12v- 13v
to znaczy że regulator padł a czy coś jeszcze mogło paść żebym wiedział co dokupić
A i jeszcze regulator obojętnie jak się podłączy bo mam od ciągnika ale nie wiem czy jest różnica jak przewody podłączyć
za duże napięcie ładowania. A regulator to mocowany na alternatorze czy na obudowie pojazdu. Znajdź napis modelu tego regulatora z ciągnika i poszukaj schematu w google oraz dla porównania schemat podłączeń twojego zepsutego regulatora. Mam nadzieje że porządnie sprawdziłeś zapłon, jego ustawienie. Możesz też podmienić cewkę zapłonową na inną sprawną, bo te też ulegają uszkodzeniu. Przerywacz (platynki) może są już wytarte. Aha i ten mały kondensatorek lubi dostać przebicie po awarii regulatora napięcia, wiec też go podmień o takiej samej pojemności. Tutaj możesz ściągnąć ilustrowane zeszyty napraw poszczególnych zespołów silnika http://fiat126p.pl/forum/viewtopic.php?t=8832
Najtaniej byloby załatwić od kogoś kto ma cześci do fiata126p, a jak nie ma skad to kup ale identyczny jak u ciebie. Nie pomyl połączeń przy montażu, gdyż sie spali.
to jak nie chcesz płacic za przesyłke to po prostu wybierz sie do sklepu motoryzacyjnego i po sprawie, zapłacisz góra z 15zł ale myśle że bedzie taniej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum