Witam kolejnym moim spostrzeżeniem to to iż mój rurak nie skręca tak jak ja bym tego sobie życzył hehe znaczy się nigdy nie jeździłem maluchem i zabawa z tym szczytem techniki zaczeła się przy budwie ruraka ale cały układ został przeniesiony od malucha i moim zdaniem fajnie by było jak ty lepszy miał promień skrętu albo żeby zmniejszyć liczbę obrotów które trzeba wykonać kierownicą przy maksymalnych skręcie. Tak czy siak czytałem że lubie albo wpłatają układ kierowniczy od CC albo jakoś zamieniają drążki kolejnością i jest niby lepiej wie ktoś coś na ten temat
Przy małym luzie buja po drodze. Załóż sobie kulke lepiej sie macha.
KrzysztofSS [Usunięty]
Wysłany: Sro Sie 15, 2007 14:13
Właśnie, jak odwrócisz drążki to przy więkrzej prędkości trudno opanować sprzęt, najlepiej to nic nie przerabiać, ustaw zbierzność, końcówki żeby nie miały luzów i wymień olej w przekładni. Jeszcze te 1,5 obrotu to nie jest źle. Jak chcesz to załatw ze złomu przekładnie od trabanta, jest podobna do SC lub CC i też nie trzeba dużo machać. Jeszcze jedna sprawa, jak odwrócisz drążki to przy każdym dołku odczujesz to na kierownicy, a przy wolnej jeździe będziesz się siłował, żeby skręcić.
polko [Usunięty]
Wysłany: Sro Sie 15, 2007 22:21
z trabantem jest pewien problem. jak 5 lat temu budowaliśmy z ojcem mojego ( miałem 13 lat heh jak ten czas leci ) to również pokusiłem się o listwe z trabanta noj po przyłożeniu okazało się ze ........ jak kręce kierą w prawo to koła .... w lewo . W trampku układ jest za osią przednią a nie przed jak w sraczu. Układ przeleżał w te 5 lat i teraz załozyłem go w '
mozesz go założyc u siebie tylko musisz mocno przekonstruować mocowanie i wałek od kiery
morte36 [Usunięty]
Wysłany: Czw Sie 16, 2007 10:35
no to chyba faktycznie nic nie będe zmieniał dzieki
Mozna sie pokusic o listwe od jakiegos wozu ale trzeba zamienic miejscami zawieszenie tj. zamienic prawa zwrotniece na lewa i odwrotnie wtedy "lapki" przy zwrotnicach sa z tylu i mozna zamontowac listwe i nawet unikniemu uszkodzenia ukladu kierowniczego w przypaku udezenia np:dzrewo. Tak chcialem zrobic w swoim ale zabraklo funduszy na listwe i zostal uklad z maluszka:o)
polko [Usunięty]
Wysłany: Pią Sie 24, 2007 23:24
no nie byłbym taki pewien , bo w zwrotnicach są różne gwinty prawy i lewy i jak odwócisz to prawdopodobne że w pewnym momencie koło odjedzie samo w siną dal bo się ta nakrętka odkręci
no nie byłbym taki pewien , bo w zwrotnicach są różne gwinty prawy i lewy i jak odwócisz to prawdopodobne że w pewnym momencie koło odjedzie samo w siną dal bo się ta nakrętka odkręci
nierozumiem o co ci chodzi z gwintami
jezeli przekladamy cala listwe lacznie z koncowakami
wiec zaden gwint sie niezmienia.
KrzysztofSS [Usunięty]
Wysłany: Sob Sie 25, 2007 10:03
Popuści śróba na osi koła, ta piasta się odkręci po prostu, co prawda ma jakieś tam zabezpieczenie (śróbkę się sklepuje młotkiem) ale wiadomo, może puścić
polko [Usunięty]
Wysłany: Sob Sie 25, 2007 15:33
może może, kumplowi się tak własnie w papaju odkręciło bo miał odwrócone piasty , noj koło sobie pojeeeeechało do przodu a papaj utknął
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum