fakt jest taki, że przy sztywnej osi albo uślizgną się koła napędzające, albo przednie gdzieś zniesie, zależy od sytuacji- różnice między pojazdem ze sprawnym dyfrem a takim z zespawanym można sprawdzić w prosty sposób, wystarczy przepchać kawałek po prostej, a potem skręcić przednie koła i znów spróbować przepchać, jeśli koła nie będą się ślizgać po powierzchni to różnica między tymi dwoma przypadkami będzie znaczna- ja to zauważyłem w muscelu, po załączeniu 4x4 (bez dyfra między osiowego) przy skręconych kołach nie dało się go pchać, nie znaczy to oczywiście że zaraz coś się urwie, albo że samochód nie będzie reagował na kręcenie kierownicą
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Wto Kwi 22, 2008 22:42
No i dość decydujące znaczenie będzie miał środek ciężkości jak będzie z tyłu to faktycznie przednie kółka mogą się ślizgać i słabiej reagować na ruchy kierownicą, jeśli będzie przesunięty bliżej przodu lu środka to prędzej się będą ślizgać tylne koła
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum