może przeróbka gaźnika to to nie jest ale najprostsze usprawnienie to przedłużenie między gaźnikiem a głowicą przez "kruciec" mieszanka paliwa z powietrzem się trochę lepiej ze sobą "potarmosi" i zachodzi leprze spalanie ... czasami znika dzwonienie zaworów przy wyexploatowanych silnikach ... a najprostsze zdobycie takiego króćca to kupienie nawet zużytej turbinki kowalskiego i wywalenie z niej bebechów i wuala przedłużenie git majonez...
weśta to wżućta gdzie indziej bo rapid to u mnie ... a tak niedawno jakoś działał ... tu :http://www.126fan.pl/ jest o turbince, gaźniku i jak to poskładać żeby działało o ...
w sprzedazy sa specjalne odparowniki , mają rowki w środku przez co mieszanka przed dotarciem do cylindrów zdazy po czesci odparowac , dodatkowo odparownik jest wyzszy niz zwykla podstawaka i paliwko ma dłuższą droge i zdązy sie wym,ieszac z z powietrzem tworząc bogatsza mieszanke ,czego wynikiem jest mniejsze spalanie i znacznie lepsza praca silnika .
dlaczego sadzicie ze nie da sie połaczyć 2 zwyklych podstawek ? wystarczy jedną przeszlifować i w obydwie wstawic tulejke ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum