Gdzieś mi wcięło zdjęcia jak tworzyłem przeguby, ale mam fotkę jak to wygląda zamontowane. Potrzebne będą dwa przeguby wewnętrzne do skody favorit, dwa stare oryginalne przeguby od 126p, (aby miały cały wielowypust). Do tego jeszcze wałek stalowy ok 40mm średnicy. Od przegubu ze skody odcinasz całą tą część, która wchodzi do skrzyni, tak żeby został sam kielich. Z przegubu od 126p wyciągamy środek, musimy go tak podtoczyć aby pozbyć się "łopatek". W wałku toczymy otwór, tak żeby wcześniej zrobiony wielowypust wszedł na ścisk. (nagrzałem tuleję z wałka nad palnikiem a część z przegubu od 126p zamroziłem) Jedno w drugie trzeba wpasować. Dalej odcięty kielich przegubu należy nawiercić tak, żeby przeszła krotka półośka maluchowska. Do tego spawamy wałek z wielowypustem w środku. Montujemy w wahaczu, mieści się bez problemu. Dodatkowo można przewiercić część z wielowypustem i zakołkować.
Zamiast kombinować z oryginalnym wielowypustem i tuleją można zastosować przednią piastę z golfa 2 (40 mm), wielowypust jest taki sam jak w maluchu tylko kombinowania trochę mniej bo wystarczy odciąć ośkę od przegubu ze skody wywiercić otwór tak jak wyżej opisane i stoczyć kołnierz z piasty do którego jest przykręcana felga, (należy pamiętać o tym żeby długość przerobionego przegubu była taka sama jak oryginalnego żeby się przypadkiem nie okazało że nie można załapać nakrętki albo dokręcić przegubu)
pospawać ze sobą i śmigać bez obaw.
_________________ Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
"Nieważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"
własnoie dzis mi sie zwalił ten pozornie fajny patent cieszyłem sie troche, długo nie jezdziłem, dzis ledwo wyjechałem z garazu delikatnie, i koniec. nie rozkrecałem jeszcze tego ale podejrzewam ze to ten wspawany obtoczony przegób z malucha ten zeliwnwo.. najsłabsze ogniwo w tym zestawie. co radzicie, co robic?
spaw póścił, nie wtopił sie dobrze w żeliwo. zastanawiam sie teraz jak to zrobic na wcisk z podgrzaniem, bo wójek kupił prase a raczej maszyne do wytrzymałosci na sciskanie i miałbym jak to wcisnąć, ale nie wiem jaka różnica w grubosci ma być między tuleją a sewn czesciom wielowpustu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum