Wiek: 33 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 58 Skąd: Cisiec
Wysłany: Sob Maj 08, 2010 01:35 Jak wypuścić wał ze skrzyni Maluszka??
Witam! Chce wypuścić wał ze skrzyni Fiacika ale nie wiem jak się za to zabrać kiedyś widziałem zdjęcia buggy z silnikiem i skrzynią z przodu od malana i tylnym mostem z polda. Nigdzie nie było opisane jak ten wał ze skrzyni wypuścić. Jeśli macie jakieś pomysły to bardzo bym prosił.Myślałem o zamontowaniu wały w miejscy spirali ślimaka lecz wg ,mnie za małą średnice ma ten wałek na to żeby zrobić wcięcie na klin a spawać na stale się nie opłaca nie było by możliwości rozebrania/naprawy takiego sprzętu.Bardzo bym prosił o pomysły.Pozdrawiam!!
Wiek: 33 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 58 Skąd: Cisiec
Wysłany: Sob Maj 08, 2010 09:58
Nie nie o to mi chodziło mam przerobiony dyferek z malana z którego są wywalone bebechy, wypuszczony wal i zrobiona mała przekładnia w środku (koła zębate z 3 biegu) aby zmniejszyć lekko przełożenie mam zamiar zrobić takiego quada ramę juz mam pospawana prowizorycznie bo to i tak nie ja ą spawałem tylko dostałem wzmocnie ją i gitara. Chodzi mi o to aby z nie przerobionej skrzyni z malana znaczy sie biegi żeby były nie ruszane tylko dyferek wyrzucony wypościć wal tak jak mam w tym dyferku tylko w tym dyferku jest wałek zespawany na stale na nim zabierak i kryza na wał z żuka.Ten dyferek wyglada tak
w tej chwili jest skrócony o ta przednią obudowę i zastąpioną płaska blachą oraz wałek jest wyżej(zdjęcia przed wsadzeniem redukcji)Obecnie cały dyferek jest w częściach jak go złoże to wstawię. Do dyferka mam plan wmontować blokadę włączana oraz aby po bokach wychodziły zaraz za łożyskami kłowymi kryzy na półosie z golfa chodzi mi o zawieszenie wielowachaczowe zwrotnice z golfa będą montowane na tyle, dzięki temu ze będę chciał wypuścić ze skrzyni takie kryzy dadzą mi one tez możliwość zamontowania blokady ponieważ na maluchowskich ruchomych półosiach nie widzę tego pomysłu za dobrze.
Wiek: 33 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 58 Skąd: Cisiec
Wysłany: Sob Maj 08, 2010 11:30
Myślałbym nad tym ale są dwa problemy pierwszy mam już pospawaną ramę drugie umiejscowienie silnika tak jak ty piszesz to nie najlepszy sposób w quadzie rozkład mas miejsce siedzące i wygląd i w dodatku w tym drugim dyferku mam lekka redukcję.
Wiek: 33 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 58 Skąd: Cisiec
Wysłany: Sob Maj 08, 2010 21:29
Myślałem nad tym ale chce mieć zawieche wielowachaczową a poza tym na zakrętach ścinało by opony cały czas a blokadę włączał bym jak by się znalazł jakiś trudniejszy teren.
Wiek: 33 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 58 Skąd: Cisiec
Wysłany: Sob Maj 08, 2010 22:09
Podobnie jak tutaj;http:
http://www.4x4.szczecin.p...id=92&Itemid=50
półosie będą z golfa a z dyfra będą wystawać małe sztywne półosie zakończone kryzami z blachy na przykręcanie półosi tak wiec jakby nie patrzeć zrobię bardzo podobnie jak w tym linku
_________________ Życie jest piękne!!...czasami
Ostatnio zmieniony przez trunksaf Sob Maj 08, 2010 22:26, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 33 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 58 Skąd: Cisiec
Wysłany: Sob Maj 08, 2010 22:29
Czemu lepiej?? Jak mam wybierać miedzy sztywna osia a ukł. różnicowym z blokadą to wybieram to drugie wystarczy ze wymyśle jak wyprowadzić wałek ze skrzyni resztę już łącznie z blokadą mam obmyślona.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum